Cymbra heet voortaan BrandSentry

In afgelopen jaren is er in de retail veel veranderd, met nieuwe ontwikkelingen en innovaties als resultaat. Ook bij ons heeft dat tot nieuwe inzichten geleid, zeker in deze door het Coronavirus gedomineerde tijden.

We hebben geluisterd

De afgelopen jaren hebben we veel getest, gesproken, gedacht en uitgeprobeerd. Dat heeft veel opgeleverd, voor ons en voor jullie, onze klant.

Toch knaagde er altijd nog iets. Is dit het? Zien we niets over het hoofd?

Daarom hebben we alle informatie die we de afgelopen jaren hebben verzameld nog eens opnieuw bekeken en tegen het licht gehouden. Ook met het oog op de huidige uitdagingen waar retail momenteel mee te maken heeft.

We ontdekten dat we inderdaad iets over het hoofd hebben gezien. Er zat in al die data een veel grotere vraag verstopt.

De ontdekking

Waar elke formule dagelijks mee te maken heeft is de vraag of de winkels de belofte van de formule waar maken. Er worden jaarlijks gigantische bedragen uitgegeven aan marketing, het neerzetten van een merk en het doen van een belofte

De plek waar die belofte moet worden waargemaakt is in de winkel. En de mogelijkheden om te borgen dat dat ook gebeurt zijn beperkt. Een uiterst belangrijke belofte vandaag de dag is veiligheid. Veiligheid voor consument én medewerkers. Om die veiligheid te borgen in de winkel(s) is er een goed en werkbaar mechanisme nodig.

We hebben een antwoord

Het platform dat we de afgelopen jaren hebben ontwikkeld blijkt uitermate geschikt om juist dat te doen. Je borgt dat de formule uitgangspunten worden uitgedragen in de winkel, door daar gericht activiteiten voor naar de winkels te sturen.

Met het inzicht dat het platform biedt, houdt je zicht op of je met jouw winkel(s) voldoet aan de formule uitgangspunten en de snel veranderende veiligheidsmaatregelen.

Waar je de aandacht op richt…

Het is een gegeven dat datgene waar je de aandacht op richt groter wordt. Zo werkt het ook met het personeel in de winkel. Of het nu de filiaalmanager, de kassamedewerker of de vulploeg is: ze gaan zich gedragen naar waar je ze op beoordeelt.

Dit gegeven kan eenvoudig worden omgezet in een slimmere manier van met je formule omgaan. Als je je medewerkers dagelijks laat ervaren wat vanuit de formule belangrijk is, dan zal dat al heel snel leiden tot een grotere ‘awareness’ en, mits positief gebracht, meer betrokkenheid en een verhoogde veiligheid voor zowel consument als medewerker.

Een nieuwe naam

Bij deze nieuwe positionering hoort ook een nieuwe naam. Een naam die het doel van het platform eer aan doet.

Cymbra heet vanaf nu BrandSentry.

Merkbeleving staat voortaan centraal.

Het team is uitgebreid, waardoor BrandSentry een nog hogere kwaliteit en nog betere ondersteuning biedt dan je van Cymbra gewend was.

We houden je ook graag op de hoogte via onze blogs en nieuwsbrieven.

Heb je vragen of ideeën? We horen graag van je.

Ontdek het zelf

Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen.