Functies in de BrandSentry app

Het BrandSentry platform bestaat uit twee delen. 

  • De app: voor dagelijks gebruik op de winkelvloer
  • De webportal: voor instellingen, beheer en rapportage.

Hieronder vind je de belangrijkste functionaliteit die je in de app kunt gebruiken.

De functionaliteit van de webportal vind je hier

Openstaande taken voor vandaag

Wanneer je de app opent kom je meteen in het openstaande taken scherm.

Hier staat alles wat op jouw afdeling(en) nog moet worden gedaan vandaag.

Zo heb je een duidelijk beeld wat je nog te wachten staat.

Communiceren via taken

Bij een taak kunnen instructies worden meegestuurd. 

Ook kan het zijn dat je collega’s al opmerkingen bij een taak hebben gezet.

Zo houd je elkaar eenvoudig op de hoogte en kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Vragenlijsten en controlelijsten

Vragenlijsten, controlelijsten, ze kunnen allemaal worden meegestuurd met een taak.

Om informatie zo goed mogelijk te kunnen verwerken kan er van verschillende vraagtypen gebruik worden gemaakt.

  • Een checkbox
  • Een lijst met mogelijkheden
  • Een tekst
  • Numerieke gegevens
  • Keuze uit een aantal mogelijkheden:
    • Via een lijst
    • Via een aantal knoppen
  • Foto’s
  • Video’s

Het logboek maakt werkoverdracht overbodig

Via het logboek blijf je op de hoogte van alles wat er op jouw afdelingen gebeurd. 

Zijn er bijzonderheden geweest? Je vind ze in het logboek.

Even kijken wat er vorige week gebeurd is, je bladert eenvoudig terug naar elke dag die je maar wilt.

Overzicht en inzicht via het dashboard

Het dashboard geeft je snel inzicht hoe het ervoor staat. 

Liggen we op schema? Lopen we achter? Het dashboard geeft je die informatie. 

Via het dashboard kun je eenvoudig terugbladeren en zien hoe het in de afgelopen weken is gegaan. 

Met een paar klikken kun je alle details terughalen. Of het nu over gisteren gaat of over drie maanden geleden.

Eenmalige activiteiten? Een nieuwe taak

Veel van de taken zullen regelmatig terugkerende taken zijn. Soms dagelijks, soms wekelijks, twee-wekelijks of maar 1x per jaar. Via de portal is dat eenvoudig in de stellen.

Maar er zijn altijd uitzonderingen. Een speciale actie die er vandaag nog bij komt of een reparatie die moet worden uitgevoerd.

Gelukkig kan via de app eenvoudig een nieuwe taak worden ingevoerd zodat het niet vergeten wordt. 

Functies

Ontdek het zelf

Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen.