"Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/Jonathan-2.jpg)
Jonathan Vosselman
Filiaalmanager Albert Heijn Voorhof
"We willen geen papieren takenlijsten meer in de winkel, dat past niet in ons milieubeleid. De BrandSenty app voorkomt veel printwerk en papierverspilling. Dagelijks gebruiken we toch al snel zo’n 10 checklijsten en dat 7 dagen per week het jaar rond."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/marlous.jpg)
Marlous van Kooij
Bedrijfsleider PLUS Postma
Als in een winkel alles klopt
Dan is het resultaat:
- Een lagere loonsom
- Minder derving
- Een betere werksfeer
- Minder verloop
- Lager ziekteverzuim
- Hogere klanttevredenheid
- Meer omzet
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/05/BrandSentry-pentagon-circels-Blue-bg.png)
Previous
Next
Previous
Next
Daarom BrandSentry
Alle taken en activiteiten overzichtelijk op één plek
Nooit meer het gevoel dat je iets vergeet
- Digitale takenlijsten
- Controlelijsten voor o.a. HACCP, openen, sluiten, promoties etc.
- Maak het duidelijk en controleerbaar met stappenplannen
De aandacht daar waar het moet zijn
Structuur geeft rust en focus
- Inplannen van taken
- Automatisch herhalen
- Waarschuwingen en herinneringen (Push berichten)
Gedeelde verantwoordelijkheid
Het maakt niet uit wie het doet, als het maar gedaan wordt
- Teams organiseren
- Activiteiten logboek
- Meer gebruikers op 1 PDA/Tablet
Hoe het werkt
BrandSentry is veel meer dan een app met een todo lijst. Het is een platform waar je de volledige taakafhandeling in je winkel mee kunt managen.
Klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar dat is het absoluut niet.
We hebben er alles aan gedaan om het zo eenvoudig mogelijk te maken zodat je snel aan de slag kunt.
"Voordat we de BrandSentry app in gebruik namen heb ik het door de grootste digibeet in onze winkel laten testen. Toen zij er goed mee uit de voeten kon, wist ik dat iedereen ermee kon werken."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/jeroen.jpg)
Jeroen Vuijst
PLUS Haarlem
Dit zeggen onze klanten erover
"Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/Jonathan-2.jpg)
Jonathan Vosselman
Filiaalmanager Albert Heijn Voorhof
"We willen geen papieren takenlijsten meer in de winkel, dat past niet in ons milieubeleid. De BrandSenty app voorkomt veel printwerk en papierverspilling. Dagelijks gebruiken we toch al snel zo’n 10 checklijsten en dat 7 dagen per week het jaar rond."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/marlous.jpg)
Marlous van Kooij
Bedrijfsleider PLUS Postma
"Voordat we de BrandSentry app in gebruik namen heb ik het door de grootste digibeet in onze winkel laten testen. Toen zij er goed mee uit de voeten kon, wist ik dat iedereen ermee kon werken."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/08/jeroen.jpg)
Jeroen Vuijst
PLUS Haarlem
"Het feit dat al onze medewerkers zelf de app op hun telefoon mogen gebruiken, inzicht in de taken hebben en deze mogen afvinken geeft een gevoel van verantwoordelijkheid. Het maakt hen enthousiaster en actiever, dat is heel prettig."
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2020/09/Anne-Jellema-Plus-Tolenaar-2.jpg)
Anne Jellema
Assistent Bedrijfsleider PLUS Tolenaar
Pakketten en prijzen
BrandSentry In-Store
Het meest uitgebreide taakmanagement platform voor zelfstandige winkels.Geavanceerde taakmanagement met stappenplannen.
€
109
00
Per maand -
Inclusief 5 taakgroepen
-
Extra taakgroepen € 18,50/mnd
-
Onbeperkt aantal gebruikers
-
Onbeperkt aantal taken
-
Eenmalige taken
-
Herhaalde taken
-
Uitgebreid logboek
-
Gebruik van foto's en video's
-
Planningsdashboard
-
Borging met stappenplannen
-
Gedeelde apparaten
-
Prioriteren van taken
-
Eigen logo en kleuren in de app
Probeer gratis
Probeer 1 maand gratis. Stopt daarna vanzelf.
Meest gekozen
BrandSentry In-Formula
Formulebeheer en taakmanagement voor ketens.Borg formule uitgangspunten zodat je zeker weet dat je formule werkt.
Op aanvraag
-
Meerdere vestigingen
-
Segmenteren van winkels
-
Uitgebreide rapportages
-
Uitgebreid gebruikersbeheer
-
Controlelijsten op formuleniveau
-
Controlelijsten op vestigingsniveau
-
Verdeel vestigingen over regio's
-
Toegang voor leveranciers/stakeholders
-
Centraal taakmanagement
-
Combinatie met In-Store voor het grootste effect
Meer info
Neem contact met ons op voor meer informatie en prijzen.
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/06/logo-vomar.jpg)
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/06/logo-plus.jpg)
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/06/logo-jumbo.jpg)
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/06/logo-ah.jpg)
![](https://brandsentry.nl/wp-content/uploads/2021/06/logo-ranzijn.jpg)
[oceanwp_library id="2280"]