Structuur in je werk

Rust in je hoofd

Taakmanagement op de winkelvloer

"Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust."
Jonathan Vosselman
Filiaalmanager Albert Heijn Voorhof
"We willen geen papieren takenlijsten meer in de winkel, dat past niet in ons milieubeleid. De BrandSenty app voorkomt veel printwerk en papierverspilling. Dagelijks gebruiken we toch al snel zo’n 10 checklijsten en dat 7 dagen per week het jaar rond."
Marlous van Kooij
Bedrijfsleider PLUS Postma

Als in een winkel alles klopt

Dan is het resultaat:

Daarom BrandSentry

Alle taken en activiteiten overzichtelijk op één plek

Nooit meer het gevoel dat je iets vergeet

  • Digitale takenlijsten
  • Controlelijsten voor o.a. HACCP, openen, sluiten, promoties etc.
  • Maak het duidelijk en controleerbaar met stappenplannen

De aandacht daar waar het moet zijn

Structuur geeft rust en focus

  • Inplannen van taken
  • Automatisch herhalen
  • Waarschuwingen en herinneringen (Push berichten)

Gedeelde verantwoordelijkheid

Het maakt niet uit wie het doet, als het maar gedaan wordt

  • Teams organiseren
  • Activiteiten logboek
  • Meer gebruikers op 1 PDA/Tablet

Hoe het werkt

BrandSentry is veel meer dan een app met een todo lijst. Het is een platform waar je de volledige taakafhandeling in je winkel mee kunt managen.

Klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar dat is het absoluut niet. 

We hebben er alles aan gedaan om het zo eenvoudig mogelijk te maken zodat je snel aan de slag kunt.

"Voordat we de BrandSentry app in gebruik namen heb ik het door de grootste digibeet in onze winkel laten testen. Toen zij er goed mee uit de voeten kon, wist ik dat iedereen ermee kon werken."
Jeroen Vuijst
PLUS Haarlem

Dit zeggen onze klanten erover

"Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust."
Jonathan Vosselman
Filiaalmanager Albert Heijn Voorhof
"We willen geen papieren takenlijsten meer in de winkel, dat past niet in ons milieubeleid. De BrandSenty app voorkomt veel printwerk en papierverspilling. Dagelijks gebruiken we toch al snel zo’n 10 checklijsten en dat 7 dagen per week het jaar rond."
Marlous van Kooij
Bedrijfsleider PLUS Postma
"Voordat we de BrandSentry app in gebruik namen heb ik het door de grootste digibeet in onze winkel laten testen. Toen zij er goed mee uit de voeten kon, wist ik dat iedereen ermee kon werken."
Jeroen Vuijst
PLUS Haarlem

"Het feit dat al onze medewerkers zelf de app op hun telefoon mogen gebruiken, inzicht in de taken hebben en deze mogen afvinken geeft een gevoel van verantwoordelijkheid. Het maakt hen enthousiaster en actiever, dat is heel prettig."

Anne Jellema
Assistent Bedrijfsleider PLUS Tolenaar

Pakketten en prijzen

BrandSentry In-Store

Het meest uitgebreide taakmanagement platform voor zelfstandige winkels.
Geavanceerde taakmanagement met stappenplannen.
109
00
Per maand
  • Inclusief 5 taakgroepen
  • Extra taakgroepen € 18,50/mnd
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Onbeperkt aantal taken
  • Eenmalige taken
  • Herhaalde taken
  • Uitgebreid logboek
  • Gebruik van foto's en video's
  • Planningsdashboard
  • Borging met stappenplannen
  • Gedeelde apparaten
  • Prioriteren van taken
  • Eigen logo en kleuren in de app
Meest gekozen

BrandSentry In-Formula

Formulebeheer en taakmanagement voor ketens.
Borg formule uitgangspunten zodat je zeker weet dat je formule werkt.
Op aanvraag
  • Meerdere vestigingen
  • Segmenteren van winkels
  • Uitgebreide rapportages
  • Uitgebreid gebruikersbeheer
  • Controlelijsten op formuleniveau
  • Controlelijsten op vestigingsniveau
  • Verdeel vestigingen over regio's
  • Toegang voor leveranciers/stakeholders
  • Centraal taakmanagement
  • Combinatie met In-Store voor het grootste effect

Ontdek het zelf

Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen.