Functies in de BrandSentry portal
Het BrandSentry platform bestaat uit twee delen.
- De app: voor dagelijks gebruik op de winkelvloer
- De webportal: voor instellingen, beheer en rapportage.
Hieronder vind je de belangrijkste functionaliteit die je in de webportal kunt gebruiken.
De webportal is niet geschikt voor gebruik op mobiel.
De functionaliteit van de app vind je hier
De centrale plek: het planbord
De centrale plek van de webportal is het planbord.
op het planbord zie je per week wat er zoal gepland staat. Dat geeft je een goed overzicht.
De hoeveelheid kan overweldigend zijn wanneer je alle activiteiten in je winkel bekijkt.
Je kunt het planbord daarom ook voor geselecteerde afdeling(en) bekijken of zoeken op een specifieke taak.
Eenmalige taken plannen
Vanuit het planbord kun je eenvoudig een nieuwe eenmalige taak plannen.
Of het nu voor vandaag is of ergens in de komende dagen of weken.
Taken plannen: je werkschema digitaal
Vragenlijsten en controlelijsten
Of het nu HACCP temperatuurlijsten zijn, schoonmaaklijsten of andere checklists, je maakt ze eenvoudig in de portal.
Om je meer relevante informatie te geven en het tegelijk gemakkelijk voor je medewerkers te houden heb je de mogelijkheid om verschillende soorten vragen te maken:
- Een checkbox
- Een tekst
- Numerieke gegevens
- Keuze uit een aantal mogelijkheden:
- Via een lijst
- Via een aantal knoppen
- Foto’s
- Video’s
Afdelingen en medewerkers
Om het overzichtelijk te houden verdelen we de taken over afdelingen. Elke afdeling heeft zo zijn eigen takenpakket.
Hetzelfde geld voor medewerkers. Niet elke medewerker kan of doet hetzelfde.
Medewerkers kunnen eenvoudig aan de voor hun relevante afdelingen worden gekoppeld.
Zo krijgen ze alleen te zien wat voor hun relevant is.
Functies
Ontdek het zelf
Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen.