Nooit meer werkoverdracht
Toch alles geregeld
Organiseer de werkzaamheden op je afdelingen met BrandSentry
Nooit meer werkoverdracht
Toch alles geregeld
Organiseer de werkzaamheden op je afdelingen met BrandSentry
Herkenbaar?
- Het is hectisch op de winkelvloer.
- Elke dag is anders.
- Ieder uur zijn er tientallen activiteiten die uitgevoerd moeten worden.
- Lang niet alles loopt zoals gepland.
Het is vaak een race tegen de klok.
Aan het eind van je shift moet je alles binnen een paar minuten overdragen aan je collega. Snel probeer je nog even een lijstje te maken.
Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd en wat moet er nog afgemaakt worden?
Vergeet ik niks?
Nooit meer werkoverdracht
- Alle informatie overzichtelijk op één plek
- Overal en altijd inzicht wat er gebeurd is en wat je te wachten staat
- Registreer belangrijke zaken in de app, direct wanneer ze zich voordoen
- Breng structuur aan in je activiteitenlijst, in grote lijnen is elke week hetzelfde
- Zijn er bijzonderheden, dan vind je ze snel terug
- Geen papieren lijstjes en notitieblokken meer
"Het feit dat al onze medewerkers zelf de app op hun telefoon mogen gebruiken, inzicht in de taken hebben en deze mogen afvinken geeft een gevoel van verantwoordelijkheid. Het maakt hen enthousiaster en actiever, dat is heel prettig."
Voor elke winkel een passend pakket
Elke winkel is anders en daar hebben we in onze pakketten zoveel mogelijk rekening gehouden. Of je nu net begint met taakmanagement op een eerste afdeling of al toe bent om het op alle afdelingen te gaan gebruiken, BrandSentry groeit met je mee.
Complete
Voor winkels met verschillende teams of afdelingen. Elke afdeling heeft eigen activiteiten.-
Organiseer je takenpakket
-
Overzichtelijk dashboard
-
Gebruik foto's en video's
Advanced
Inzicht door gebruik van geavanceerde controle lijsten en gebruik van gedeelde tablets of PDA's-
Alles van 'Complete'
-
Controle/Vragenlijsten
-
Gedeelde tablets/PDA's
Genoemde prijzen zijn per maand en exclusief BTW