Nooit meer werkoverdracht

Toch alles geregeld

Organiseer de werkzaamheden op je afdelingen met BrandSentry

Nooit meer werkoverdracht

Toch alles geregeld

Organiseer de werkzaamheden op je afdelingen met BrandSentry

Herkenbaar?

  • Het is hectisch op de winkelvloer.
  • Elke dag is anders.
  • Ieder uur zijn er tientallen activiteiten die uitgevoerd moeten worden.
  • Lang niet alles loopt zoals gepland.

Het is vaak een race tegen de klok. 

Aan het eind van je shift moet je alles binnen een paar minuten overdragen aan je collega. Snel probeer je nog even een lijstje te maken.

Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd en wat moet er nog afgemaakt worden? 
Vergeet ik niks?

Nooit meer werkoverdracht

Tijdens het werk je werkoverdracht al doen in plaats van achter de PC in het kantoortje, BrandSentry In-Store maakt werkoverdracht overbodig. 
Alle informatie is immers op ieder moment beschikbaar.
  • Alle informatie overzichtelijk op één plek
  • Overal en altijd inzicht wat er gebeurd is en wat je te wachten staat
  • Registreer belangrijke zaken in de app, direct wanneer ze zich voordoen
  • Breng structuur aan in je activiteitenlijst, in grote lijnen is elke week hetzelfde
  • Zijn er bijzonderheden, dan vind je ze snel terug
  • Geen papieren lijstjes en notitieblokken meer
"Voordat we de BrandSentry app in gebruik namen heb ik het door de grootste digibeet in onze winkel laten testen. Toen zij er goed mee uit de voeten kon, wist ik dat iedereen ermee kon werken."
Jeroen Vuijst
PLUS Haarlem

"Het feit dat al onze medewerkers zelf de app op hun telefoon mogen gebruiken, inzicht in de taken hebben en deze mogen afvinken geeft een gevoel van verantwoordelijkheid. Het maakt hen enthousiaster en actiever, dat is heel prettig."

Anne Jellema
Assistent Bedrijfsleider PLUS Tolenaar

Voor elke winkel een passend pakket

Elke winkel is anders en daar hebben we in onze pakketten zoveel mogelijk rekening gehouden. Of je nu net begint met taakmanagement op een eerste afdeling of al toe bent om het op alle afdelingen te gaan gebruiken, BrandSentry groeit met je mee.

Complete

Voor winkels met verschillende teams of afdelingen. Elke afdeling heeft eigen activiteiten.
14
50
Per taakgroep
  • Organiseer je takenpakket
  • Overzichtelijk dashboard
  • Gebruik foto's en video's

Advanced

Inzicht door gebruik van geavanceerde controle lijsten en gebruik van gedeelde tablets of PDA's
18
50
Per taakgroep
  • Alles van 'Complete'
  • Controle/Vragenlijsten
  • Gedeelde tablets/PDA's
Meest gekozen

Genoemde prijzen zijn per maand en exclusief BTW

"Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust."
Jonathan Vosselman
Filiaalmanager Albert Heijn Voorhof
"We willen geen papieren takenlijsten meer in de winkel, dat past niet in ons milieubeleid. De BrandSenty app voorkomt veel printwerk en papierverspilling. Dagelijks gebruiken we toch al snel zo’n 10 checklijsten en dat 7 dagen per week het jaar rond."
Marlous van Kooij
Bedrijfsleider PLUS Postma

Ontdek het zelf

Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen.