Alle communicatie via één kanaal geeft helderheid en rust.

Alle communicatie via één kanaal geeft helderheid en rust.
AH Franchise ondernemers Jonathan en Andrew Vosselman

“BrandSentry biedt ons één overzichtelijk intern communicatieplatform voor alle activiteiten en informatie rondom onze winkel. Het is gestructureerd, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en bespaart ons veel tijd.“

Jonathan Vosselman – Franchise ondernemer – AH Voorhof

Al decennialang in Lelystad actief
Het familiebedrijf Vosselman, dat de Albert Heijn aan de Voorhof runt, is al sinds 1967 actief in Lelystad. De familie Vosselman woonde destijds op de veluwe en had een melkdetailhandel. Via contacten met de Rijksdienst voor de IJsselmeerpolders (RIJP) kon de familie in Lelystad aan de slag. Er woonde toen nog niemand, maar er waren wel een hoop huizen in aanbouw. Vosselman ging destijds langs de bouwprojecten en verkocht wat er nodig was: melk, melkproducten, bier, limonade en rookartikelen.

In 1975 betrok Vosselman een nieuw pand van zeshonderd vierkante meter aan de Voorhof. De winkel heette achtereenvolgens K-Markt, A&O en Golf. Sinds 1987 is de winkel een franchisevestiging van Albert Heijn. Ondernemen zit de Vosselmannen in het bloed, zo wordt de winkel inmiddels gerund door de volgende generatie, de broers Andrew en Jonathan.

Communicatie staat voorop
In de loop der jaren zijn er veel ontwikkelingen geweest in het bedrijf. Echter, één ding is onveranderd gebleven; de aandacht voor de klant en voor de medewerkers. Communicatie is hierbij cruciaal. Sinds 3 jaar gebruikt AH Voorhof het BrandSentry platform. “We waren de eerste gebruikers die vanuit de pilotversie live gingen,” aldus Vosselman. “We zetten de BrandSentry app in als overdrachts-app zodat iedereen in de winkel weet wat er speelt en welke activiteiten uitgevoerd moeten worden. Op deze manier kunnen de winkel- en afdelingsmanagers eenvoudig een vinger aan pols houden, zelfs wanneer ze fysiek niet in de winkel aanwezig zijn.”

Vooral het feit dat alle interne communicatie vanaf één centrale plek plaatsvindt is belangrijk vindt Vosselman. “Voorheen gebruikten we Whatsapp en email. Ten eerste kostte ons dat veel tijd en ten tweede was het lastig om zaken terug te vinden en te controleren of iedereen de berichten wel gezien had. Met BrandSentry staat alles overzichtelijk ingedeeld per categorie/activiteit en/of afdeling en is het heel eenvoudig om terugkoppeling te geven en foto’s toe te voegen. Binnen ons bedrijf hoeft niemand zich af te vragen waar ze belangrijke informatie kunnen vinden en dat geeft een stuk rust.”

Ontdek het zelf

Om écht te weten hoe het werkt kun je het maar het beste gewoon proberen. Het kost je niets behalve je tijd.